Aktuella frågor

Här finner du svar på generella och aktuella frågor kopplade till rådande situation.

Årskort

Vad händer med mitt årskort nu när matcher inte spelas med publik?
Om/när vi får börja spela matcher med publik så fungerar ditt årskort som vanligt. Beslut gällande spel av matcher med publik tas av svenska myndigheter.

Jag vill efterskänka kostnaden för mitt årskort till IFK Göteborg, hur går jag tillväga?

  1. Logga in HÄR.
    Om det är första gången du loggar in klicka på “Skicka lösenord”. Du får då en länk till din mailadress där du sedan skapar ett lösenord. Kom ihåg att använda samma mailadress som när du köpte årskortet. 
  2. Gör ditt val i rullistan till höger.
    Om du använder en mobil, lägg den på sidan för att kunna se rullistan. 
  3. Godkänn villkoren och klicka på “Spara”.
  4. Du får en bekräftelse för dina val skickat till din mailadress. Om du inte fått något mail inom 15 minuter, vänligen kontakta biljetter@ifkgoteborg.se.

Kan jag lämna tillbaka mitt årskort för säsongen 2020?
För dig som vill begära ersättning kan detta göras efter att säsongen 2020 har spelats klart. Ersättning utgår då i proportion till det antal matcher som spelas utan publik. Exempelvis om det spelas sju matcher utan publik finns möjlighet att få tillbaka sju femtondelar av värdet på ditt årskort.

Du kan innan säsongens slut välja att ge oss en indikation på att du önskar återbetalning för ditt årskort 2020. Följ stegen nedan.

  1. Logga in HÄR.
    Om det är första gången du loggar in klicka på “Skicka lösenord”. Du får då en länk till din mailadress där du sedan skapar ett lösenord. Kom ihåg att använda samma mailadress som när du köpte årskortet. 
  2. Gör ditt val i rullistan till höger.
    Om du använder en mobil, lägg den på sidan för att kunna se rullistan. 
  3. Godkänn villkoren och klicka på “Spara”.
  4. Du får en bekräftelse för dina val skickat till din mailadress. Om du inte fått något mail inom 15 minuter, vänligen kontakta biljetter@ifkgoteborg.se.