Kontrollera dina kontaktuppgifter

I november månad kommer förnyelseinformation för ditt/dina årskort att skickas ut. Vi ber dig därför att kontrollera dina kontaktuppgifter i vårt register.

För att vi ska gå in i nästa säsong med korrekta uppgifter vill vi gärna att alla årskortsinnehavare ser över sina nuvarande kontaktuppgifter. För att kontrollera själv (och eventuellt göra några ändringar), gå in på tmPRO och följ nedan steg.

  1. Logga in på tmPRO.
  2. Klicka på ”Mitt konto” (längst upp till höger på sidan).
  3. Klicka på ”Uppdatera uppgifter”, kontrollera och gör eventuella ändringar.
  4. Klicka på ”Spara uppgifter”.

Tre frågor och svar om kontaktuppgifter

Fråga: Jag har gjort ändring av uppgifter i Blåvittshopen/via kansliet, men de verkar inte ha gått igenom. Hur kommer det sig?
– Ändringar av mejladress i tmPRO kan inte göras i bokningssystemet via kansliet eller shopen, utan måste göras av årskortsinnehavaren själv på tmPRO-siten. Testa då att logga in med den ”gamla” mejladressen, så kommer du in och kan ändra till den nya mejladressen.

Fråga: Jag får ett felmeddelande när jag försöker ändra mejladressen i tmPRO. Vad ska jag göra?
– Det kan vara så att du försöker ändra mejladress till en som redan är registrera på ett annat, redan befintligt, tmPRO-konto. Kontakta IFK Göteborg kansli på 031-703 73 00 eller arskort@ifkgoteborg.se, så lägger vi om bokningen på den nya adressen när det är dags att förnya årskortet.

Fråga: Jag har klickat på ”Glömt lösenord”, men får inget mejl till min inkorg. Vad ska jag göra?
– Ta först en titt i din skräppost. Om det inte heller finns där kan du dubbelkolla att du inte glömt någon punkt eller liknande i e-postadressen. Finns fortfarande ingen förklaring till varför du inte får ditt lösenord skickat till dig, vänligen kontakta Ticketmasters tekniska support på 0776-70 77 77.

Vid problem med ändring i kontaktuppgifter eller vid allmänna frågor om ditt årskort – kontakta oss på arskort@ifkgoteborg.se eller 031-703 73 00, så hjälper vi dig.