Kallelse till årsmötet

Måndagen den 11 mars klockan 18.00 håller IFK Göteborg Fotboll ordinarie årsmöte för sina medlemmar på Burgården Konferens.

Den 11 mars klockan 18.00 är det dags för IFK Göteborg Fotbolls årsmöte. För de som föranmält sig serveras kaffe/te från 17.00 när entréerna öppnar.

Notera att medlemskort för 2019 ska medtas och visas upp i entrén.

För er som ännu inte fått era medlemskort hemskickade kommer vi att ha listor över betalda medlemmar i entrén. Observera att legitimation då måste medtas.

Tänk på att föreningens stadgar kräver att medlemsavgiften måste ha varit betald två månader före årsmötet, det vill säga 11 januari, för att man ska ha rösträtt på årsmötet 11 mars 2019.

Anmäl dig till årsmötet här.

Länkar inför årsmötet:

Verksamhetsberättelsen 2018 kommer även att finnas i begränsad antal i tryckt form på årsmötet.

Vid frågor eller funderingar

Vänligen kontakta oss på telefon 031-703 73 00 eller mejl medlem@ifkgoteborg.se.

För att öppna filer i pdf-format krävs Acrobat Reader som du kan ladda ner kostnadsfritt här.