Ny blåvit lotterivinst

Så här långt har Fredrik Aremyrs lotterier dragit in över 82 000 kronor till klubben.
Nu är nästa fina pris redo att tävlas ut.

Fotografen Fredrik Aremyr är blåvit sedan barnsben och välkänd i våra kretsar. Han har fotat för Supporterklubben Änglarna i många år och gör det också för IFK Göteborg.

Sedan säsongsstarten har Fredrik dessutom bidragit med ett initiativ som betyder mycket i dessa tider.

I samband med matcherna håller han i ett lotteri som vem som helst kan vara med i. Priset är en signerad fototavla. Denna gång med vår nummer 15, Jakob Johansson.

Hur gör man för att vara med?

Swisha 100 kronor till 0706-762680 och märk betalning med ”Stötta IFK”. Jag sammanställer sedan en lista och genom slumpgenerator så lottar jag sedan ut tavlan. Varje swish ger ett lottnummer och en chans att vinna. Vinnaren namnges i mina sociala medier klockan 22.00 på matchdag. Man kan swisha fram till klockan 19.30, säger Fredrik.