Unikt paket till alla som står kvar

Över 2 000 blåvita har valt att stå kvar vid sina årskort.
Det innebär miljontals kronor för klubben, vilket är helt avgörande i dessa tider.
Nu får alla som har gjort valet att stå kvar ta del av ett unikt paket.

Vi vet att det vi ber om är en stor sak. När vårt samhälle har tvingats till drastiska åtgärder så drabbas vi alla.

Trots det har gensvaret att stötta IFK Göteborg varit fantastiskt. Inte minst genom mängder av supporterinitiativ – och genom alla ni som har valt att stå kvar vid era årskort och biljetter utan att kräva återbetalning från klubben.

Du som har gjort eller gör ditt val om att stå kvar vid ditt årskort före 10 september får en inloggning som ger dig möjlighet att se vår första match i Europa League genom vår kommande streamingtjänst BlåvittPlay.

Du får också 20 procents rabatt på nästa säsongs årskort och från 10 september och framåt 20 procents rabatt hos Blåvittshopen på Gamla Ullevi året ut.

Tack för att du står kvar.
Så att Blåvitt står kvar.

Har du ännu inte gjort ditt val att stå kvar med ditt årskort så kan du göra det här!

För er som av olika anledningar inte har möjlighet att stå kvar kommer det information under september om hur ni går tillväga för att ansöka om ersättning.