Ny match med ny Kamratbiljett

Lördagens match mot Häcken innebär ny möjlighet till fina priser för Kamratbiljettsköpare.

Kamratbiljetten är ett initiativ som tagits fram i samarbete med Fjärde Oktober-rörelsen. Det är ännu ett sätt att stötta Blåvitt i dessa svåra tider – samtidigt som du har chansen att vinna riktigt fina priser. Det blåvita matchpaketet inför lördag innehåller:

• En matchbiljett på Discovery Plus.
• Halsduk från Blåvittshopen.
• Middag från de blåvita kockarna/en av våra leverantörer.
• Oscar Vilhelmssons signerade skor.

Kamratbiljetten säljs inför varje hemmamatch under våren. En vinnare utses efter varje spelad match och vinnarpaketet levereras inför nästkommande match.
Du köper din kamratbiljett genom att swisha till Fjärde-Oktoberrörelsens swishnummer: 123 617 42 05. Ange “Kamratbiljett” som meddelande. En kamratbiljett kostar 50 kronor.

Observera att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.