Kundsupport- och receptionsansvarig till IFK Göteborg

IFK Göteborgs organisation består av Sporten med A-lag, Elitverksamhet och Akademi, Ekonomi/ administration, Säkerhet, SLO, Hållbarhet och Marknad och Kommunikation. Vår vision lyder ”IFK Göteborg ska alltid vara en klubb som alla ser upp till. På och utanför plan”.

Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter

Som Kundsupport- och receptionsansvarig tillhör du avdelningen Marknad och Kommunikation på IFK Göteborg. Du är ansvarig för supportärenden mot kund såsom biljettbokningar, gruppbokningar, frågor kring matcharrangemang, platsbyten, uppgraderingar, fakturering, skicka årskort, postutskick, databashygien, eventuella återbetalningar m.m. Daglig drift såsom BG-inbetalningar, kassarapporter, supportärenden m.m. Samt årskorts- och biljettförsäljning.

Du ansvarar för växeln, receptionen på Kamratgården. Agerar välkomnande, hjälpsamt och är ansiktet utåt för besökare och de som kontaktar IFK Göteborg. Du ansvarar även för iordningställande av konferensrummen.

I tjänsten ingår att företräda IFK Göteborg i olika sammanhang, samverkan med övriga avdelningar och projekt inom klubben samt ansvar för att bedriva arbetet i enlighet med klubbens verksamhetsplan, stadgar för IFK Göteborg Fotboll, budget och övriga policydokument. En del av arbetet sker på obekväm arbetstid.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har god datavana och ett genuint intresse för människor då du är en person som möter våra gäster och supportrar dagligen. Du är driven och jobbar lika gärna ensam som i grupp. Erfarenhet av biljett- och bokningssystem är meriterande.

Anställningens omfattning

Anställningsform: Tillsvidare (IFK Göteborg tillämpar 6 månaders provanställning)
Omfattning: Heltid
Tillträde: Omgående

Välkommen att skicka in ditt CV till jobb@ifkgoteborg.se senast 4 januari 2019. Märk ansökan med ”Kundsupport- och receptionsansvarig”.

Kontakt

Erica Berghagen, Marknad och Kommunikationschef: erica.berghagen@ifkgoteborg.se