Vi söker informatörer

Hemmamatcherna utgör höjdpunkterna i IFK Göteborgs verksamhet. Vår evenemangsorganisation består i dagsläget av 150-250 personer som tillsammans arbetar för att förädla upplevelsen för våra besökare. Nu söker vi ytterligare personer som vill vara med och producera ett av Sveriges häftigaste evenemang under säsongen 2018.

Har du ett genuint intresse för IFK Göteborg och service? Älskar du komma till Gamla Ullevi och känna stämningen runt och inne på arenan när IFK Göteborg spelar sina hemmamatcher?

Att vara evenemangsinformatör

Som evenemangsinformatör är du den personen som supportern vänder sig till vid frågor om och kring evenemanget. Du är den som hjälper till att skapa god stämning vid köbildning. Uppgifterna kan också handla om att hjälpa till med att organisera och omfördela biljettköer tillsammans med övrig personal på plats.  Du hjälper också folk som inte hittar till rätt entré. Allt detta för att på så sätt höja känslan för hela matchevenemanget.

Vi kommer att vara 3-6 evenemangsinformatörer i tjänst varje match. Som informatör får du vara en stor och viktig del av IFK Göteborg evenemangspersonal under våra matchevenemang. Du får även en fribiljett till samtliga matcher du arbetar som informatör.

Arbetstid

Uppskattas till 1,5 timmar per match. Arbetet avslutas cirka 15 minuter in i första halvlek.

Ansökan

Ansökan skickas till info@ifkgoteborg.se senast den 28 februari. Märk ansökan ”Evenemangsinformatör”.