Auktionerna har startat

Klockan 10.00 öppnades auktionerna.
Nu kan du buda hem en unik matchtröja med ett viktigt budskap.

Samtliga matchtröjor från 3–2-segern mot Malmö FF går att buda på. Regnbågströjorna togs fram för att lyfta vikten av allas lika värde, inkludering och mångfald, något IFK Göteborg arbetar med varje dag – året runt.

Du hittar auktionerna här!

Till målskyttarna Marcus Bergs och Tobias Sanas tröjor kommer de vinnande budgivarna dessutom att få två signerade lagkaptensbindlar med ordet ”Kamratskap” på, boken ”Ärkeängeln – en hjältes hemlighet” och matchbiljetter med middag på en av våra hemmamatcher i höst.

Övriga använda matchtröjor från lördagens match auktioneras ut var för sig. Då ingår också boken ”Ärkeängeln – en hjältes hemlighet”.

Samtliga tröjor kan fås signerade om så önskas.

Intäkterna från auktionerna kommer att öronmärkas till förmån för IFK Göteborgs arbete för ökad mångfald, människors lika värde och inkludering. Auktionerna pågår 20–29 augusti.