Meddela oss dina ändringar.
Det är dags att se över dina kontaktuppgifter.
För att vi ska gå in i nästa säsong med korrekta uppgifter vill vi gärna att alla årskortsinnehavare ser över sina nuvarande kontaktuppgifter. För att kontrollera själv (och eventuellt göra några ändringar), gå in på ifkgoteborg.ebiljett.nu och följ nedan steg.
- Logga in på ifkgoteborg.ebiljett.nu.
- Klicka på ”Kontouppgifter” (längst upp till höger i menyn).
- Kontrollera dina uppgifter och gör eventuella ändringar.
- Klicka på ”Spara”.
Två frågor och svar om kontaktuppgifter
Fråga: Jag har årskort, men får aldrig några mejl från IFK Göteborg.
– Det kan vara så att du valt ”Avregistrera” på mejl- eller SMS-utskick från oss. Kontakta oss gärna på biljetter@ifkgoteborg.se eller 031-703 73 00, så kan vi undersöka saken vidare.
Fråga: Jag har klickat på ”Glömt lösenord”, men får inget mejl till min inkorg. Vad ska jag göra?
– Ta först en titt i din skräppost. Om det inte heller finns där kan du dubbelkolla att du inte glömt någon punkt eller liknande i e-postadressen. Finns fortfarande ingen förklaring till varför du inte får ditt lösenord skickat till dig, vänligen kontakta AXS.
Vid problem med ändring i kontaktuppgifter eller vid allmänna frågor om ditt årskort – kika i vår FAQ, kontakta oss på biljetter@ifkgoteborg.se eller 031-703 73 00, så hjälper vi dig.