Kallelse till årsmöte 9 mars 2020

Måndag 9 mars klockan 18.00 håller IFK Göteborg Fotboll ordinarie årsmöte för medlemmar på Burgården Konferens.

9 mars klockan 18.00 är det dags för IFK Göteborg Fotbolls årsmöte. För de som föranmält sig serveras kaffe/te från 17.00 när entréerna öppnar.

Notera att medlemskort för 2020 ska medtas och visas upp i entrén.

För er som ännu inte fått era medlemskort hemskickade kommer vi att ha listor över betalda medlemmar i entrén. Observera att legitimation då måste medtas.

Tänk på att föreningens stadgar kräver att medlemsavgiften måste ha varit betald två månader före årsmötet, det vill säga 9 januari, för att man ska ha rösträtt på årsmötet 9 mars 2020.

Verksamhetsberättelsen kommer finnas i begränsat antal i tryckt form på årsmötet.

Vid frågor eller funderingar

Vänligen kontakta oss på telefon 031-703 73 00 eller mejl medlem@ifkgoteborg.se.