Kamratbiljett tillsammans med Fjärde Oktober

Dags för hemmapremiär.
Då presenteras Kamratbiljetten av Fjärde Oktoberrörelsen.
Alla som köper en biljett har chans på riktigt fina priser.

Initiativen för att stötta föreningen har sedan pandemins start varit många och väldigt uppskattade. Utmaningarna för IFK Göteborg kvarstår och Fjärde Oktoberrörelsen har i samarbete med föreningen tagit fram Kamratbiljetten. Det är ännu ett sätt att stötta Blåvitt i dessa svåra tider – samtidigt som du har chansen att vinna riktigt fina priser.

Inför varje match tävlar vi ut ett blåvitt matchpaket till en lycklig vinnare och tre andra priser. Det blåvita vinnarpaketet innehåller alltid:

• En matchbiljett på Discovery Plus.
  • Halsdukar från Blåvittshopen.
  • Matchmiddag från de blåvita kockarna*.

Utöver ovan kommer paketet att innehålla ett pris som är matchunikt. Inför måndagens hemmapremiär finns, utöver de fina priserna ovan, också Giorgi Kharaishvilis matchtröja från förra säsongens hemmamatch mot AIK.

Kamratbiljetten säljs inför varje match under våren, till och med matchen mot Djurgården. En vinnare utses efter varje spelad match och vinnarpaketet levereras inför nästkommande match.

Du köper din kamratbiljett genom att swisha till Fjärde Oktoberrörelsens swishnummer: 123 617 42 05.
En kamratbiljett kostar 50 kronor.

Observera att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.

* Kan komma att ersättas med middag från annan leverantör.