Program för Kamratgårdsdagen

På lördag är det äntligen dags för Kamratgårdsdagen igen.
Här nedanför hittar du information och program för dagen.

Varmt välkommen till Kamratgården på lördag 18 september mellan klockan 11.00-14.00.

Restriktioner
Evenemanget kommer anpassas efter rådande restriktioner. Det kommer därför inte anordnas några rundvandringar inne på Kamratgården eller fotografering och  autografskrivning med våra spelare. Evenemangsområdet utanför klubbhuset har plats för 600 personer samtidigt.

Parkering
Parkera gör du lättast vid Delsjöbadets parkering.
Använd gärna kollektivtrafiken, hållplats Töpelsgatan, följt av en kort promenad på 10 minuter så når du Kamratgården.

Aktiviteter
På evenemangsområdet hittar du en rad olika aktiviteter som passar för både små och stora änglar.

• Var med på barnens fotbollsskola. Serneke delar ut fotbollar till de 50 första deltagarna.
  • Kika in i spelarbussen och besök polisbilen
  • Spela FIFA med vårt esportslag
  • Hos Änglaland kan du få en ansiktsmålning, gnuggistatuering, käka popcorn och träffa vår maskot Leo.
  • Tipspromenad med fina priser
  • Hitta nya blåvita prylar i Blåvittshopens tält
  • Hoppa i hoppborg och spring i hinderbanan
  • Testa dina fotbollskills på Tanumstrands eventområde
  • Lämna in din gamla IT-utrustning till ATEA – få matchbiljetter till vår match mot Kalmar FF.
  • Träffa våra partners – Volkswagen, ATEA, Selecta, Oves Gatukök och Svenska Sportmöbler.
  • Träffa Änglagårdsskolan
  • Supportklubben Änglarna säljer souvenirer, har lotteri med blåvita stjärnvinster och du kan även bli medlem i supportklubben på plats.

Mat & dryck
Oves Gatukök finns på plats med sin foodtruck där du kan köpa en god lunch.
Selecta och Lejonet & Björnen bjuder på fika och glass.

Träning
Se våra herrar träna vid sidan av evenemangsområdet mellan klockan 11.00 – 12.30.
På grund av match och sjukdom har vårt damlag inte möjlighet att delta under denna dag.

Scenprogram (preliminärt)
11.00 Välkomna