Rapport från senaste styrelsemötet

Den nyvalda styrelsen träffades 17 mars för ett konstituerande styrelsemöte.

Dessutom har det kommande årets arbetsutskott formerats.

Styrelsen konstituerades enligt följande:
Ordförande: Richard Berkling.
Vice ordförande: Cecilia Andersson.
Sekreterare: Peter Brandt.
Säkerhetsansvarig: Cecilia Andersson.
Ledamöter: Anders Almgren, Cecilia Andersson, Anna Axvi, Richard Berkling, Peter Brandt, Jonas Henriksson, Fredrik Karlsson, Anders Ovdahl och Marie Svensson.

En kort reflektion gjordes över det digitala årsmötet och vi konstaterade att det kunde genomföras som önskat och det verkar ha mottagits väl av medlemmarna.
Valet av ny SEF-ordförande diskuterades tillsammans med klubbdirektör Håkan Mild.

Våra fem arbetsutskott fomerades och de kommer ha regelbundna möten varannan månad.

Sportråd Dam: Jonas Olsson, Marie Svensson, Jonas Henriksson, Håkan Mild, Anna Axvi, Richard Berkling.
Sportråd Herr: Pontus Farnerud, Jonas Olsson, Richard Berkling, Håkan Mild, Jonas Henriksson.
Kommersiellt: Erica Berghagen, Elisabeth Anderton, Anders Ovdahl, Fredrik Karlsson, Anders Almgren, Marie Svensson.
Kommunikation: Erica Berghagen, Gustaf Rönneklev, Anna Axvi, Marcus Modéer, Anders Almgren.
Ekonomi/Administration: Marcus Hermansson, Richard Berkling, Peter Brandt, Håkan Mild, Fredrik Karlsson.

Nästa styrelsemöte hålls 13 april.