Blåvitt på Nordstans julmarknad

På lördag och söndag finns IFK Göteborg tillsammans med Blåvittshopen och Supporterklubben Änglarna på plats vid julmarknaden i Nordstan.

Julen närmar sig och har du ännu inte inhandlat blåvita julklappar får du ett ypperligt tillfälle nu till helgen.

På lördag och söndag mellan klockan 10.00-18.00 finns vi på plats vid julmarknaden i Nordstan tillsammans med Blåvittshopen och Supporterklubben Änglarna.

Klockan 14.00 på lördag är Alai Ghasem och Erik Sorga på plats för signering och från klockan 12.00 på söndag kan du utmana Stefan Curic från IFK Göteborg Esport på FIFA 23.

Blåvittshopen och Supporterklubben Änglarna har merchförsäljning båda dagarna, och du kan även passa på att teckna medlemsskap i Änglarna.

På plats är även IFK Göteborg i Samhället och pratar om vad vi gör i Göteborg just nu.