Det är mycket på G

Säsongen har startat och nu händer det mycket.
Det är många matcher och biljettsläpp på gång.
Häng med!

Premiären är avklarad och nu är det tätt mellan biljettsläpp och nya matcher.

Publiksiffran på premiären (nästan 17 000 på plats) mot Värnamo var en av våra absolut bästa på Gamla Ullevi.

Här är ytterligare några saker att hålla koll på:

8 april: Biljettsläpp till Häckenmatchen. Biljetterna till våra sektioner, liksom till resten av arenan finns nu till försäljning. Biljetterna till stå plats är redan slut och vi förväntar oss att även sittplatssektionerna kommer fyllas med många änglar. Blåvita biljetter hittar du här.

9 april: Seriepremiär på bortaplan för vårt division 2-lag. Damerna möter Öckerö och nu börjar resan ännu högre upp i seriesystemet. Supporterklubben

10 april: Helsingborgs IF på bortaplan. Vi närmar oss 2 000 köpta biljetter på kortsidan. Den tolfte spelaren är med oss. Köp biljett här. Bortareseinfo hittar du här.

15 april: Hemmapremiär för våra damer. Ytterby kommer på besök till Valhalla. Över 300 årskort är sålda och i år vill vi göra Valhalla till vår borg! Biljetter till matchen hittar du här.

17 april: BK Häcken borta. Nu fyller vi den tredje arenan i staden!

20 april: Djurgården på Gamla Ullevi. Vi närmar oss 10 000 sålda biljetter och vi hoppas givetvis på slutsålt ännu en gång. Biljetter hittar du här.

Häng med oss!