IFK Golfen 2.0 blev en succé

Den fjärde omgången är nu avslutad.
Den anpassade varianten av IFK Göteborgs partnergolf blev lyckad och uppskattad.
– Tack till alla inblandade. Vi ser fram emot fler partnerevent framöver, säger Fredrik Wallin.

Under torsdagen spelades IFK Golfen färdigt. Den speciella samhällssituationen gjorde att det istället för en stor tävling blev fyra del delarrangemang.

– Vi på Atea var bland annat med som värd vid ett av tillfälle. Det var – speciellt i dessa tider – imponerande att få till en så välanpassad aktivitet. Vi höll nere antalet människor men fick ändå med den sociala och affärsmässiga delen, säger Malin Nordström, marknadsprojektledare hos Atea.

Bland annat har de tidigare blåvita profilerna Mikael Nilsson, Stefan Landberg, Dick Last och Mikael Martinsson gått i bollar med våra partners. Andra välkända profiler har varit Louise Karlsson, Mattias Bjärsmyr och Benjamin Nygren, som nybliven golfentusiast imponerade på sina medspelare.

– Det blev fyra fantastiska dagar på Hills Golf Club. Det var många glada miner och emellanåt riktigt bra spel. Vi tackar Hills för fantastisk service och bemötande i världsklass, säger Fredrik Wallin, försäljningschef hos IFK Göteborg.

Det blev fyra fantastiska dagar på Hills Golf Club

Dessutom var det tur med vädret varje gång. Selecta serverade kaffe i solskenet och bjöd på frukost för att ge spelarna bästa möjliga förutsättningar. Atea, Kontorab, Volkswagen och Weblink har varit värdar vid de fyra tillfällena.

– Vi på Hills är glada att IFK Göteborg har genomfört denna aktivitet, och gett era partners möjlighet att nätverka och träffas på ett säkert sätt. Blåvitt har sett möjligheter istället för att ställa in, och det har varit mycket uppskattat både av oss och era övriga partners, säger Carin Hjalmarsson, Corporate & Event Manager på Hills.

Är ditt företag intresserat av att höra mer om partnerskap med IFK Göteborg – kontakta oss här.